Avem de ales tot timpul: cine să ne asigure aprovizionarea, cu cine să colaboram, cu cine să facem afaceri, a cui prezentare ne place mai mult, etc…
probabil credeți că oamenii vă aleg în funcție de felul în care arătați, de produsele pe care le oferiți, de informațiile pe care le transmiteți. Vă inșelați. În primul rând, oamenii vă aleg datorită influenței pe care o aveți asupra lor.
Așa cum ne influențăm pe noi înșine prin dialogul interior, așa îi influențăm și pe ceilalți prin cuvintele pe care le rostim.
Oamenii fac alegeri cu noi, aleg să fie alături de noi sau ne aleg drept furnizori mai degrabă în funcție de starea pe care le-o inducem, decât de lucrurile pe care le oferim. Ei nu realizează de obicei acest lucru, dar întrebati-vă cu cine a-ți face mai degrabă afaceri: cu cineva care vă remontează și vă inspiră sau cu cineva care vă lasă sentimentul că lumea este întunecată și lipsită de speranță?
Ați alege pe cineva care vă întarește încrederea sau pe cineva care vă amintește mereu de greșelile dumneavoastră?