Relaxarea coloanei vertebrale in 8 pasi

Iti poti incepe ziua cu acest exercitiu. Fa-l acasa sau la birou. E ca si cand ai fi o minge antistres: contorsionandu-te in diverse feluri, creezi o stare de constientizare linistitoare ceea ce duce la eliberarea stresului.
In timp ce stai pe scaun cu picioarele bine infipte in podea, apleaca-ti usor capul inainte, indoindu-ti coloana pana ia forma carapacei unei testoase si ramai asa cinci secunde. Acum, fa invers, lasandu-te pe spate – si stai in aceasta pozitie cinci secunde.
Revino la pozitia normala! Stai drept. Acum, intinde mana dreapta peste abdomen si prinde coltul din stanga al scaunului pe care stai. Ramai asa cinci secunde. Vei simti cum coloana se intinde usor. Acum fa acelasi lucru cu mana stanga.
Nu uita: intinde mana atat cat simti ca poti. Daca nu ajungi sa prinzi coltul scaunului, intinde mana atat cat poti. Ramai in aceasta pozitie cinci secunde.
Revino la pozitia normala! Acum, ridica ambele brate in sus si stai asa cinci secunde. Apoi, intinde bratele spre podea, atingandu-ti genunchii cu pieptul, si stai asa cinci secunde.
Revino la pozitia normala! Ridica bratul drept in sus, apoi, usor, fara sa indoi bratul din cot, apleaca-l spre stanga, cat poti de mult, pe deasupra capului-intinde-te ca si cand ai culege un mar de deasupra partii stangi a corpului. Stai asa cinci secunde. Acum, fa acelasi lucru cu bratul stang, aplecandu-l spre dreapta, intinzandu-te atat cat poti. Revino la pozitia normala!


Repeta aceasta tehnica ori de cate ori ai nevoie si vei simti cum tensiunea din corpul si mintea ta se diminueaza.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *